Ridtur

2011-03-24 @ 19:53:37
Efter skolan idag så åkte jag hem,
oh när jag gick av bussen så stod
linda och väntade med Monia och
Skalman :D
Så vi gick upp mot mig så jag kunde
byta om.
Sedan bar det iväg mot ICA med
hästarna, för att jag skulle köpa cigg
åt lilla Linda :P haha
Efter ICA turen så gick vi runt och letade
efter en skogsväg som vi tycker är så rolig.
Men vi kom lite vilse först, men sen hittade
vi tillbaka till gångbanan, och därifrån hittade
vi våran lilla skogsväg :P haha
I skogens slut så kom det en liten äng, och där
var det ett dike, och jag skänklade på Monia
som bara den för att jag ville att hon skulle hoppa,
eftersom jag aldrig hoppat med henne ute.
Och fofff lät det och så var Monia uppe i luften och
rusade efter det fram till Skalman :P haha
Sedan tog vi en racing runda upp för backen
vid islandshästarna, och hästarna slutade inte
springa efter backen.. :P så vi smackade på dom
och "tävlade" mot varandra, och linda vann :P haha
Monia blev lite kinkig så hon sprang förbi Skalman
när vi skulle sakta ner och försökte sparka honom :P haha
Hon är bedårande :P
Men men på måndag ska Linda och jag rida ute en långritt
men Kabbe och Monia på ca 3 timmar, som går runt Jörlanda
halvvägs till Kode :P
Det ska bli riktigt roligt : )
Så önska oss lycka till :)
På bilden: Mr Donald (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback