Jobba, jobba, jobba!

2011-11-03 @ 22:14:17
Idag va min andra dag med arbete, och jag kan ju säga att jag är helt slut..
Har sovit ca 6 timmar på 2 hela dagar.. Känner mig så duktig :P haha
Men men vad gör man inte för sin lilla polle plutt ^^ Så nu ska jag strax gå och lägga mig.
Har också snackat med min lilla Tilda över skype, va några dagar sedan vi snackade, och det var riktigt skönt att höra hennes röst igen, så man visste hur hon mådde.
Var btw nere på Börjes härom dagen och köpte ett par transportskydd till Killer som han ska ha på sig när han skickas hem :) Ett par helt vanliga svarta, och kostade endast 285 kr, så det va ju ett bra köp så kan man ha dom som slit och släng :) haha
Kommer även lägga ut en bildbomb på Killer, hans bror Larry och hans mamma och pappa, när jag hittar tiden och orken för det ^^
Här får ni en bild på dom och även en bild på lilla Killer <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback