3/11-11

2011-12-05 @ 23:32:14
I lördags va jag på flyinge!
Hade riktigt roligt, och jäklar vilken anläggning dom har.. Och vilka hingstar som va med ! Vilken utstrålning, vilka steg dom hade asså.. Helt sanslöst!
Men men, fick iaf köpt ett bar strykkappor (show master) till Larenzo pch ett pannband till mig själv från Kyra.K, vilka snygga kläder det fanns, hade ju velat ta med mig hela affären hem, men det gick ju inte :P
Men det va en riktigt lyckad dag, är så glad att min lärare tog initiativet att åka ner dit med oss ^^
Men nu blir det sängen med en mysig liten katt bredvid ! ^^ natti !
Här är btw ett klipp på Larenzos bror Drumiller Dynamite, på hans sista tävling innan han åkte till Dublin Horse Show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback