Skadad..

2011-07-09 @ 11:21:22
Sitter nu i morgonrock och är inne på min tredje dag med penicillin.
Man märker en stor skillnad, för nu kan jag stå och gå normalt igen.
Det som hände var ju att jag ramlade av förra veckan och gled på en grusväg, och skrapade upp vänstra sidan av båda benen och vänster skinka :P Och sen så började det läka jätte bra, men i onsdags när jag jobbade så började det rinna var och mina fötter blev stora som bara den, och min foppa tofflor blev till och med tighta på fötterna.
Så jag gjorde ett besök hos läkarten samma dag och det var hemskt.
Sedan i torsdags så åkte jag till läkaren igen och då sa hon att jag hade fått inflammation i fötterna och att det hade gått upp i hela benen på mig. Så då skrev hon ut ett recept till mig.
Så nu blir allt förhoppningsvis bra, så jag är frisk och gå till jobbet på måndag :)
Men nu ska jag ta och käka frukost!
Ha det gött haj !

Kommentarer

Postat av: ¤ Emelie Harri ¤

SV; åh tack vanessa! vi måste snart träffas gmn :) <3

2011-07-25 @ 20:19:59
URL: http://emelieharri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback