Hjördis

2011-03-02 @ 17:48:28
Har precis kommit hem från smådjursakuten,
där jag hämtade lilla katt Hjördis.
Man kan ju säga att när hon såg mig så skrek
hon och visste att vi skulle hem, och jag blev
tårögd kan jag lova XD haha
Att man kan ha sådana känslor för en katt, det
är helt otroligt.
Men nu är hon hemma igen iaf, och veterinären
sa att allt hade gått bra och att det lilla såret hon
hade på sitt ben ska behandlas nu i 10 dagar
så att det läker ordentligt och sedan ska hon
få komma på ett kontoll om 1 månad igen,
och då också få sin sista spruta för att vara helt
grund vaccinerad.
Så nu går min lilla bebis med en tratt och vet inte
vad hon ska ta sig till.
Men förhoppningsvis går allt som det ska och då
ska hon få gå ut helt ensam för första gången om
ca 10 dagar :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback