Serie !!

2011-01-20 @ 22:13:43

Som jag säkert har sagt typ 100 gånger
så älskar jag serier !
Så nu har jag fixat alla avsnitt
av The Big Bang Theory.
Snacka om att man skrattar gott till 
det asså :P haha
Så nu är detta min nya nörd serie.

Btw så var jag hos min "läkare" idag
och vi pratade lite om ja preventivmedel :P
Hon var lite osäker på vad som skulle
passa mig, så nu har jag fått en ny tid
till en riktig läkare som ska göra en
undersökning på mig och göra ett
ultraljud för att kolla hur stora och
kanske skadliga min systor är.
Så nu är det bara att hoppas på det
bästa och inte förvänta sig det värsta :P


Hälsningar från DB : Jag är störst, bäst och vackrast !! 


Peace Out!! 


Kommentarer

Postat av: DB :D

YEAAAH TA MIIIG TA MIIG

2011-01-20 @ 22:14:59
URL: http://ddemsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback