Seg dag

2011-01-11 @ 21:35:36

Idag har jag bara varit hemma och segat..
Alla lektioner jag skulle ha blev inte av
jag hade inte haft en chans att vara med på dom ändå
dom var alldeles för krävande för att jag skulle kunna det :/

Jag har iaf varit ute på promenad med min
hund Hilma och min lilla katt Hjördis :)
Hjördis var helt överlycklig när hon fick komma ut
men hon vågade ej lämna mig eller hunden så, så fort
vi började gå lite så kom hon i full fart.
När vi hade varit ute i ca en timma så gick vi tillbaka hem och båda
djuren var helt slut.. :P haha

Resten av dagen har väl bara varit att gå runt och försöka
roa sig själv och kollat lite tv också ..
Känns som att mitt liv är riktigt livfullt ! :P haha

//Vanessa


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag släpper taget om honom nu ,

tack gumman ! <3

2011-01-12 @ 10:21:57

Postat av: Tara

Sttäll gärna lite frågor i vår frågestund ^^

2011-01-12 @ 12:48:55
URL: http://tarajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback