Onödigt..

2011-01-25 @ 20:07:44

Åkte med min mormor imorse
för att jag skulle få skjuts till
skolan.
När jag väl kommer till skolan
 så är min lärare 45 min
försenad, och han började inte
lektionen försedan klockan
 var ca 20 över 10, och jag 
började egentligen kl halv 9 !
Jag blev lite smått irriterad,
 för det händer nästan alltid
samma sak med lärarna.
Blir så trött på dom..
Och ja han gav mig ett
häfte som jag skulle läsa
på, så jag lumde lära mig
hovmekanismen.. Som om jag
inte redan kan den?!
Så man kan ju säga att
 jag inte har gjort ett skit idag,
jag åkte till skolan för att få ett
häfte, och sen åkte jag tillbaka hem.

En bra sak som har hänt idag
är att jag har fått svar från 2 praktikplatser
som jag har sökt till och båda ställerna ville
att jag skulle komma till dom ^^,
Om det blir den praktiken jag hoppas på
så kommer jag och DB ha 2 hela veckor tsm ! ;D haha


//Vanessa



Kommentarer

Postat av: DB :D

YEAH om du svarar i din fucking tele har ja fucking nyheter till dig din KORV!!<3

2011-01-26 @ 09:53:55
URL: http://ddemsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback