Nörd kan man kalla mig !

2011-01-19 @ 22:49:56

Sitter nu här vid datorn och har precis
kollat klart på alla usläppta
avsnitt av No Ordinary Family.
Det är ju inte direkt en serie
som man kanske tycker om
i början men när man väl har
kommit in i den så går det inte att
sluta titta på den !

Så ja man kan väl säga att
 jag är en ganska stor nörd
när det gäller serier :P
Men jag menar när man inte
 har något att göra vissa
dagar så är det så himla skönt att
bara sitta och nörda lite
i sin ensamhet.

Det gör mig ingenting att jag
 kanske blir stämplad för
livet för detta, men vem
fasiken bryr sig? :P haha

Så nu ska jag se om jag kan hitta
 en annan serie som jag
kan fastna i, och i väntan då också på
de nya avsnitten från
 No Ordinary Family :P haha


//Vanessa


Bild på Kikkan och mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback