Mys mys ^^

2011-01-03 @ 23:22:34

Idag vaknade jag vid ca halv 1, det är lite för
 sent känner jag men jag var verkligen helt slut i kroppen.
Sedan gick jag upp och satte mig en liten stund
 och väntade på att Bella skulle höra av sig ^^
När hon gjorde det tog jag en smörgås och drog på mig kläderna,
och sedan var det bara att gå ner till bilen.
Jag hämtade upp henne och så drog vi till stallet, med några stopp på vägen XD
Jag skulle tanka och fattade inte hur man skulle
få upp tanklocket !!
I mitt försvar så har jag aldrig tankat Volvon :P haha
Men iaf så drog vi till stallet för att fixa hos Shakir.
Tyvärr va det alldeles för halt för att kunna rida idag, men jag
 fixade iaf allt inne i stallet och Katarina som äger stallet
var så snäll och skulle lägga in hö sedan
när den nya balen hade kommit in i stallet :)
Sen när allt var fixat och klart drog vi iväg på en röktur :P
Jag tycker att jag är ganska duktig när det gäller rökningen för idag
 har det endast gått åt 2 ciggaretter och det tycker jag är en väldigt bra början
eftersom jag ska försöka sluta ^^


//Peace Out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback