Mys kväll

2011-01-14 @ 19:15:09

Idag började jag halv ett med engelska förhör :P
De visade sig att jag behöver faktiskt
inte plugga för att vara AWSOME!!
MVG rakt igenom ;) haha

Slutade sedan vad halv 3,
då drog Jossan, Amanda och ner mot tåget.
Sedan efter Jossan hade tagit sitt tåg så
stod amanda och jag och tjötade som
vanligt.. :P haha
Sen ser vi en kille som bara slängde iväg sin
väska och snurrade runt på
bandet på rulltrappan.. Jag höll på att dö !
Han såg riktigt jäkla rolig ut kan jag lova ! haha :D

Men ja sen när jag hade gått av bussen hemma så
ringde jag upp Lollo :)
Vi snackade säkert i 30 min lätt!, men det kändes
 bara som ca 5 min.

Sen orkade jag inte prata mer när
 jag kom innanför dörren hemma :P
Så vi sa hej då.
Sen gjorde jag en skål med nudlar,
och satte mig vid tv:n .

Kände mig så uttråkad så jag tog en
 promenad på ca 1 tim med hunden.
När vi kom tillbaka så bestämde jag
 mig för att jag och hunden skulle kolla
på film tsm :) haha
Så nu sitter vi två här i sängen och
ska hitta någon bra film att titta på :D
Mys kväll med hunden ! :D

Peace Out !
//Vanessa&Hilma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback