Kan ej bestämma mig..

2011-01-10 @ 22:52:12

Ja dagen var väl inte den bästa idag,
 när jag kom till skolan var mitt andra skåp uppbrutet..
Men vad ska man förvänta sig när man går på åby..
Det är illa och jag är bara glad att jag
 tog hem alla min ridgrejer innan lovet.

Och jag fick för några dagar sedan ett
meddelande av en viss person..
Och han gav mig en möjlighet till att lära känna
honom bättre,
jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.
Jag vill men det känns på något sätt så konstigt,
 jag har träffat honom en gång
tidigare i mitt liv, är jag redo att försöka?
Jag menar han sträcker ändå ut sin hand till mig nu?
Detta är så jobbigt och jag behöver verkligen råd .. :/
Om ni har något råd hjälp mig då gärna.. ?

//Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback