Igår va Jessica och jag i stallet. Det var...

2011-01-07 @ 17:46:46

imag0021 (MMS)

Igår va Jessica och jag i stallet. Det var jätte mysigt och Jessica fick träffa shakir för första gången och hon verkade tycka om honom. Men när vi hade hämtat in honom fick jessica syn på fjordingen som står i stallet och hon blev helt galen :p haha. Men ja vi gjorde ordning Shakir för ridturen. När vi kommer ut så blev han väldigt nervös pga traktorn som plogade. Men till slut lugnade han ner sig :) efter en liten stund av gott arbete så började han bli trött och då började det ... ! Blev avbockad och han sprang iväg till sina kompisar. Då fick en annan tjej tag på honom. Och jag hoppade upp igen och vi gick ut på ängen en än gång. Och då va han pigg som bara den. Vi började gå in på volten och jag fattade galopp och han gick ner på tygeln och satte under sig jätte fint. 10 ca efter detta så blev det rodeo och jag flög åt tjotaheiti! Så ja nu har jag nästan varit sängliggandes sen efter ridturen och ligger med smärta i revbenen. Men ja vad ska man göra :p bättre lycka nästa gång får jag väl hoppas ! Peace out !!


Kommentarer

Postat av: DB!

Haha de va en riktig åk tur du fick roligt efteråt Hehe köss

2011-01-08 @ 08:15:55

Postat av: Vanessa

Ja det va ingen dålig åktur det :P haha

2011-01-08 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback