Det gick !

2011-01-24 @ 22:02:09

Idag var det första gången på 3 veckor
som jag hoppade upp på hästryggen
sedan jag hade min lilla olycka.
Jag känner mig verkligen stolt
över mig själv och att allt gickså bra.

På ridningen idag fick jag Ross
han är verkligen en rolig liten prick.
Han är sådan att han rusar mot hindret
och sedan när han märker att han
inte klarar av sitt egna snabba tempo
så saktar han ner, och blir värsta mesen :P haha
Men jag hade jätte roligt.

Jag tror att idag fick jag ungefär hoppa 70 cm
jag hade säkert fått hoppa högre, men jag sa
till min lärare att jag ville ta det lugnt
och så snäll som hon är, accepterade hon det.


Så tack så jätte mycket
 för hjälpen och förståelsen
idag Tina ! ^^,


//Vanessa



Kommentarer

Postat av: TEss

sv.du har ju inte alls länkat..

2011-01-24 @ 22:22:14
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback