Den är tönt!

2011-01-30 @ 00:08:38
Det finns en person som jag hatar
jag kan inte nämna några namn för man
vet aldrig om personen kollar eller inte.
Men ja denna personen försöker efterlikna
mig, och jag fattar inte vrf faktiskt.
Jag tycker inte att jag är så himla speciell
men det verkar som att hon typ vill vara en
bättre version av mig.. Hur det nu ska gå till
visst jag kanske inte må vara så speciell
men att försöka vara bättre än vad den riktiga
"versionen" är , är faktiskt riktigt sjukt
jag menar ska man inte vara sig själv?
Det är det bästa har jag märkt :P
Att vara real och inte någon annan som
man tror att andra ska tycka om.
Och att denna personen trycker upp saker i
mitt ansikte angående en kär vän till mig,
och tror att hon typ ska "erövra" denna
vännen.. Asså jag fattar inte det är verkligen helt sjukt!
Kan inte du bara förstå att jag inte vill ha dig som
en svans efter mig och jag vill defenitivt inte att
du ska härma min personlighet !
Låt mig vara och sluta försök att vara någon annan
än dig själv, att vara sig själv funkar alltid bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback