Sick.. !

2011-02-19 @ 22:10:44
Har varit sängliggandes hela dagen idag..
Det är inte roligt kan jag lova.
Först är jag handikappad för ingreppet på
min arm som gjordes igår, sen är jag deppig för
att min lilla Tummetott och prinsessan Helaine
åkte till som nya ägare, sen på toppen av allt
har jag blivit smittad av TILDA !! Så nu
är jag sjuk också med kallsvettningar och feber.. HAHA
Men idag har jag som sagt bara legat i sängen och
nördat serier..
Jag kollade också på de nya Vampire Diaries avsnittet,
det känns som om i slutet på alla serier gör dom bara
drastiska saker för att dom inte kan komma på något..
Illa säger jag :P haha
Aja imorgon kommer lilla Tilda hit och eftersom vi är
gemensamma smittbärare så ska vi ligga sjuka tsm
och försöka ha det myspys ^.^
// Peace out !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback