Riding

2011-02-12 @ 16:14:55
Igår red jag på GFRK.
Och det var väldigt mysigt, för det
var bara jag och Jessica som var där
så det blev inte för många och att folk
red upp i baken på varandra ;) haha
Jag red Nancy, och hon var verkligen jätte
go att rida, och vi passade väldigt bra ihop.
Vi är lika envisa båda två :P haha
I början av lektionen så var hon väldigt lugn
men hon testade mig med lite små saker.
Sedan när vi skulle börja med galoppen
och träna galopp från skritt och göra
galoppombyten så försökte hon sticka med
mig hela tiden.. Den lilla lusen :P
Men jag hanterade det bra och efter en liten stund
så kunde jag henne utantill och visste exakt vad hon
skulle göra när jag skulle göra galoppfattning :P
När hon märkte att det inte gick att göra små
dumheter längre, så gav hon upp :P haha
Men jag måste säga att hon är nog den roligaste
hästen som jag ridit där, för varje gång jag fattade
galopp så gjorde hon ett litet bocksprång :P haha!
Så himla gulligt :D
Nancy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback