Nästa vecka

2011-02-19 @ 22:17:45
Nästa vecka kommer den förmodligen bli en del
ridning på GFRK.
Jessica och jag ska få sätta igång några hästar
som har varit halta och under vila :)
Denna veckan gick jag inne i ridhuset med
Ikaros för att han behöver röra på sig efter skadan.
Jag passade på att köra lite lydnadsövningar och NH
med honom.. Och jag blev riktigt förvånad att han
fattade vad jag begärde av honom så fort.
Han ska få bli mitt projekt denna veckan, så
ska jag se vad jag kan göra med honom och
hur mkt jag hinner lära honom :)
Ser riktigt fram emot nästa vecka på praktiken ! :D
IKAROS är en mörkbrun valack född 2000 och är ca 165 cm hög. Han är ett svenskt halvblod e. Vermont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback