Morgon mys

2011-02-12 @ 16:03:26
Imorse vaknade jag av ett samtal
från Linda, hon stod på utanför huset
och ville att jag skulle följa med på en
promenad med henne och Kabbe :)
Så jag följde med henne ut,
och jag tog med mig min katt
Hjördis ut också så hon inte skulle
vara så pigg sedan och
förstöra hela huset :P haha
Vi var ute i ca 2 timmar, och det
var riktgit mysigt faktiskt,
inte så kallt som jag trodde att
det skulle vara, så det var en fördel.
När jag kom hem så skulle jag sätta mig
vid datorn, och då hade den gått
sönder ... Verkligen jätte kul kan jag ju
säga, den är helt ny och har bara
slutat att fungera från ingenstans.. :/
Så nu blir det till att sitta vid
min bärbara igen..  Illa Illa.
Eftersom den då inte fungerar så får jag
ladda ner alla mina serier till
min egna, och det kommer ju
att ta hundra år innan alla är klara.. *Suck !
Men men jag överlever så länge jag har en dator iaf ^.^
//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback