Klappat och klart

2011-02-08 @ 20:49:22
Idag har jag skott Barkhults Officer bak :)
Han va riktigt snäll, förvånad faktikst eftersom
inte alla hästar på skolan är så snälla att sko :P haha
Så nu är det bara 3 mån kvar så har man tappskokompitens :D

Imorgon blir det att åka till läkaren
och hoppas på goda resultat :)
Så imorgon blir det ej någon skola för
mig, gött som bara den :P haha

Just det ! Idag har vi här hemma försökt
att fixa min hunds päls , vilket är typ helt
jäkla omöjligt.
Så idag blec halva hunden rakad,
och imorgon ska vi ta den andra sidan :P
Haha tycker lite synd om Hilma, men ingen
annan än vi här hemma har ju sett
henne så slipper skämmas iaf :P haha

//Vanessa



Förra terminen när jag skodde Felix <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback