Here we go again !

2011-02-09 @ 19:57:59

Har idag varit hos läkaren och jag ska tillbaka den 18:e .. JIPPI!

Sen har jag typ pluggat halva dagen för mina 2 prov imorgon :P haha
Känner mig ganska mycket som en pluggis i nu läget XD
Men vad ska man göra då? Jag vill inte få IG i en massa ämnen så jag
måste göra om dom nästa år, då är de lika bra att JUST DO IT!

Och som alla kanske har sett så är jag en stor fanstast av serier
så nu har jag tagit upp alla gamla O.C säsonger och alla
gamla Buffy säsonger :P haha
Snacka om att man ej kan vara lika nördig som mig!
Men jag gillar det och tycker det är mysigt att bara
sitt med popcorn och lika läsk och en bra serie framför mig :D haha


//Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback