Har idag varit hos läkaren, så fort jag så...

2011-02-18 @ 17:44:20

foto0147 (MMS)

Har idag varit hos läkaren, så fort jag såg sprutan så svimmade jag XD haha. Sen vaknade jag och då kände jag bara att någon ryckte i min hud och jag såg en massa blod !. Efter jag varit hos läkaren åkte jag till Tilda för att hjälpa till och fixa ordning eftersom dom skulle åka till deras förhoppningsvis nya ägare. Jag trodde att jag skulle gråta en massa, men jag har inte ens fält en enda tår... Känner mig ganska känslokall faktiskt. Men det kommer väl när man minst anar det eller när man verkligen har fattat att dom har åkt iväg. Men nu sitter jag hemma och kollar på Buffy och vilar med smärta i armen. På bilden är det Lordi och Herkules a.k.a fisen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback