Granngården

2011-02-01 @ 18:15:20

Idag har jag varit på en
liten shopping tur med
Carro, fick ett sms vid ca
 halv 10 imorse där hon
frågade om jag ville följa
med henne och shoppa :)

Först åkte vi till Donken
i Kungälv för att få i oss
lite mat (GLASS!),
sedan efter att ha suttit
och tjötat, gick vi vidare
till Granngården :)

Där inne fanns det allt
man kunde tänka sig :)
Carro va intresserad av
att köpa lite roliga saker
till sin nya åring som hon
har köpt (btw det lilla stoet är jätte gulligt !)
Carro hittade saker men inte
i den färgen hon ville ha :P Orange ! ^^,
Så det fick bli en borste som va orange
och lite annat smått och gott :)

Själv ville jag leta lite hund grejer,
och jag hittade ett koppel/halsband
(svart) som bara kostade 69 kr.
Sedan köpte jag nosludd till Felix
eftersom han får skav av huvudlaget
som han har i skolan, jag köpte
då ett ljusblått eftersom han trotts allt
är en pojke :P haha
Det kostade bara 19 kr.
Sedan köpte jag torkad kyckling
till min hund, som belöning för att
hon är så snäll hela tiden :)
Men det visade sig att även katten ville ha
så Hilma fick dela med sig :P haha
Den torkade kycklingen kostade 39 kr.
Sedan det sista jag köpte var kattsand
10 kg (tungt som F*N), med lavendel
doft, katten älskar den och det luktar inte
kattkiss när katten gjort något på lådan :)
Kattsanden kostade 199 kr.

Carro hjälpte mig givetvis att bära,
det är jag väldigt tacksam över kan
jag lova annars tror jag seriöst att
jag hade gått av på mitten :P haha (klenis jag vet)

Efter vi varit på Granngården gick Carro och jag
tillbaka till Donken för att möta hennes pojkvän.
Han hade varit och hämtat Carros mammas bil,
jag kan ju säga att den såg inte ut som en
normal bil längre.
Men olyckor händer <3

Det var allt för mig bye bye!!!!

//Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback