GHS

2011-02-26 @ 14:48:51
Igår va jag på GHS med Linda.
Jag satt med henne i en monter för
hennes skola, eftersom det var någon
som hade blivit sjuk.
Vi satt där i ca 2-3 timmar och sedan fick vi
biljetter av hennes lärare :)
Innan vi gick in på själva showen så
gick vi runt och kollade på lite nya grejer
som behövdes till den nya hästen som kommer
nu på tisdag och lite ridsaker till mig :)
Men det var inte så enkelt att gå runt där
eftersom Linda hade kryckor :P haha
Så det blev tyvärr inget köpt men vi
hade iaf en riktigt mysig dag ^^,
Eftersom jag inte hittade något igår
så får det bli en shopping runda denna veckan
som kommer, så jag får lite nya färger bland
mina ridkläder :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback