Efterbliven

2011-02-06 @ 19:18:27
Dagen efter man druckit känns det som om
man aldrig vill dricka igen .. Och jag om någon
har kännt mig helt efterbliven hela denna dagen.
Men jag har också haft riktigt roligt igår och idag!
Men ska inte dricka nu på ett tag, jag måste
tagga ner lite, det blir lite för mycket på en gång.
Nu låter de som om jag e alkis. .. :P haha
Det är jag inte, men när jag väl dricker,
så dricker jag, jag sitter inte bara i ett hörn och
väntar på att något ska hända, utan jag gör
så att saker händer :P haha
Men ja jag hade en riktigt rolig kväll igår :)
Tack alla tjejer för en lyckad kväll !
Och Grattis igen till lilla Caroline Nygren :D <3


//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback