28/2

2011-02-28 @ 15:30:13
Kom precis hem efter att först ha varit
hos tandläkaren och fixat och donat med
tänderna, (blekt 1 nyans).
Efter att jag varit hos tandläkaren så åkte
jag till Tre hästar i ödsmål :D
Det var 50% rabatt på allt i affären, så jag
tänkte att jag skulle köpa en Kinsland Jacka
och en mössa och några ridbyxor.
Men när jag kom dit så fanns det ej några jackor
kvar i min storlek och pannbanden och mössorna
va helt slutsålda, så det jag fick med mig
från affären var endast 2 par ridbyxor.
Det ena paret var ett par Hoffmeier (mossgröna,helskodda)
ord pris var 1200 kr men jag fick mina för ca 300 kr, sedan köpte jag
också ett par Roping (mörkgråa,knäskodda) ord pris 800 kr
och jag fick mina för 135 kr .. :P Snacka om ett bra kap asså :D
Så det var allt för mig denna dagen !
Ha de gött hai !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback