Sjuk igen

2011-04-06 @ 18:55:55
Jag hade planerat att gå till skolan idag, men ja.. Allt går inte som man tänkt sig.
Jag vaknade vid 11 tiden och mådde verkligen inte bra, kunde knappt andas för jag var så täppt.. :/
Mormor blev lite kinkig när jag inte kom upp imorse, så för att hon skulle bli på bättre humör
så städade och rensade jag hela klädkammaren och alla mina garderober, och slängde ut en massa kläder
som ersattes med dom nya som jag ej hade lagt in än.
Allt detta tog ca 3 timmar, och efter det så var mormor super glad :P haha
Sen fick jag också ett samtal av Linda förut, som berättade att Lappen hade rymt två gånger idag ur hagen.
Hennes häst Kabbe hade jagat ut honom båda gångerna :P
Första gången sprang han igenom staketet och andra gången hoppade han över.. O.o
Det hade jag aldrig kunnat tro om honom, för ingen har innan sagt något om att han ska kunna hoppa, iaf inte så högt, det var ca 1,10 :P
Så nu har Linda hittat en ny hopp ponny .. XD Eller a om han ens vill bli riden :P haha
Men men nu ska jag återgå till att siita och nörda dator och mysa med min lilla katt ^.^
KÖSS HAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback