Sitter på bussen till skolan nu. Idag var ...

2011-04-29 @ 11:04:32

foto0202 (MMS)

Sitter på bussen till skolan nu. Idag var jag uppe redan vid halv 9 snacka om jag har blivit morgonpigg :p haha. Men iaf direkt när jag vaknade så gick jag ner och hämtade upp lite av mina sommarkläder :) sedan när jag bytte om så hör jag att min hund och katt gjorde en massa konstiga ljud, så jag gick fram till dom... Och då ser jag att kattjäveln hade tagit in en levande mus i huset O.o jag flög rakt upp i luften kan jag lova XD haha. Så nu springer det en mus lös i huset någonstans eftersom katten inte dödade den... :p haha. Så när jag kommer hem blir det väl att försöka hitta den eller a morfar får hitta den :p haha. Men men här är en bild på Lappen a.K.a svarten. Måste bara säga att framstegen som han har gjort på den korta tiden han varit i Hannahs och Lindas händer har varit ganska stor :) så nu hoppas man bara på att han vill börja bli riden snart också :) haha. HA D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback