Nu var det ett litet tag sedan jag skrev n...

2011-04-12 @ 12:41:46

foto0205 (MMS)

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev någonting. Men eftersom jag sitter rastlös på bussen hem så tänkte jag att jag lika gärna kan skriva idag :p som sagt så sitter jag på bussen hem nu och är rätt besviken på mig själv efter att ha slarvat på hovvården så jag fick ig på just den lektionen. Men jag får ju visa vad jag går för nästa gång bara, så är det ju. Men ja. Nu ska jag iaf hem och duscha och mysa lite med katten och hunden. Det är jag iaf värd efter fiaskot idag. Sen får vi väl se om man kanske åker ner till Linda senare och kanske rider min lilla älskling Monia <3 men det är inte så säkert eftersom det är sådant dåligt väder idag. Här är en bild på Monia ! Helt gratis är den att titta på också ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback