Nästa helg

2011-04-03 @ 18:27:02
Till helgen som kommer så blir det
förhoppningsvis fest på fredag hemma
hos min lilla sötnos ^.^
Så länge alla kan komma hem igen :P
På lördagen kanske det blir att åka
till K ^^, Men får se hur det blir med
det, så länge allt går planerat som det
ska, så hoppas jag på det iaf :)
Söndag blir det förmodligen ett besök
till mina små kusiner, och sedan en "lång"
resa hem igen, och förbereda för måndagen
med stalltjänst :P haha
Men nu ska jag kolla lite film och kanske
ta tag i mina små läxor :P
Och gå och lägga mig tidigt för imorgon blir det
stalltjänst och jag kommer vara i skolan redan 20 över 7 :P !
KÖSS HAJ!
R.I.P  Snuttan (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback