Stallet med mormor

2010-09-12 @ 19:58:27
Idag kom jag på att jag hade glömt alla mina ridsaker i stallet, så mormor körde mig till stallet så jag kunde hämta det. När vi kör förbi hagen där Ecco stod så såg hon lille Emil, och frågade om det var ett föl till någon av hästarna XD Och när vi var framme vid stallet så såg hon Billy Boy i sin lilla hage, och sa gud vilket gulligt litet föl som står där, då sa jag till henne att det var ett russ och att de är så små, och hon tittade på mig som om hon precis hade dumförklarat sig själv :P haha. 
Under tiden mormor stod och väntade så mockade jag och hämtade min stövlar och hjälm :)
När jag kom ner till bilen igen så stod mormor och klappade Billy Boy :P, det var ganska gulligt eftersom mormor är rädd för hästar :). När vi hade satt oss i bilen igen så sa mormor att hon tyckte att jag hade hittat det perfekta stallet för hästen och mig själv :), så sa hon att det enda problemet är att det ligger där det ligger. Men jag är glad att hon tyckte om stallet och att hon ville följa med frivilligt :) haha
Älskar dig mormor ^^,

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback