En seg dag..

2010-09-25 @ 13:20:24

Jag sitter nu hemma och tänker på min förstörda gårdag, pga av min fula lilla mobil...
Sitter just nu och bara kollar ut genom mitt fönster och ser regnet som bara faller ner mot marken och träden, det är rätt så mysigt när man väl tänker på det, men man måste väl vara ganska så uttråkad om man sitter och kollar på detta :P haha
Idag ska jag iaf hem till Mathilda Järvinen och mysa lite :) Och så ska jag få träffa min älskling Fyrtum :) haha
Förmodligen så kommer jag väl sova där, och då jävlar ska inte Thilda få somna ! , jag ska hoppa på henne slå henne med kuddar.. eh a för att hålla henne vaken :P
Önska mig lycka till med det ! :) hahahaha
//Vanessa
Thilda och Helaine :)
Bilden: Thilda & Helaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback