Stalltjänst

2010-10-21 @ 20:29:47
Idag va de dags för att ha stalltjänst. Det va ganska roligt imorse, hade ju DB med mig :P
Vi var klara i stallet ungefär vid 9 med hela stallet, efter det så kom kalle in till stallet och frågade DB om hon ville följa med 1:na när dom skulle köra, och hon sa ja. Eftersom Jessica skulle köra så skulle inte jag ha någon att rida med, så jag frågade kalle om jag fick följa med när de skulle köra, så kunde jag ligga längst bak :) Han sa att de var okej, så jag började göra iordning min lilla älskling ^^,
Så underbar och mjuk som han var idag har han inte varit på länge, så nu har jag fått i uppdrag att ta hand om honom så fort jag har tid över, och rida honom så mycket som möjligt så han kan få upp en hyfsat bra kondis :)
Love Bolets Felix !! ^^,

//Vanessa
På bild: Bolets Felix

Kommentarer

Postat av: jessica:d

Oh ja de vart ju mkt kul gummsiis<3

2010-10-28 @ 19:31:05

Postat av: jessica:d

Oh ja de vart ju mkt kul gummsiis<3

2010-10-28 @ 19:31:22

Postat av: Vanessa

Ja det va de berkligen det får göras om någon dag ^^,

2010-10-28 @ 20:24:18

Postat av: DB :D

haha ja de måste vi :D

2010-11-07 @ 22:17:28
URL: http://ddemsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback