Myskväll med morbror och Angelica

2010-10-13 @ 23:28:28
Sitter nu hemma hos min morbror och hans sambo Angelica :)
Har varit här hela dagen och suttit vid min lagade dator :D, den är som ny igen !
Idag har jag fått träffat mina älskade små kusiner, som jag inte träffat på väldigt länge, och dom kan redan säga mitt namn ! Gissa vem som är uppe i himlen :P haha
Efter att vi hade käkat en god middag så bestämde vi oss för att vi skulle kolla på en skräckis och poppa lite popcorn, jag tror nog aldrig att jag varit så J*VLA rädd i hela mitt liv !! :P haha
Så nu sitter jag här med min ÄLSKADE dator och kollar CSI samtidigt och morbror och Angelica ligger och tittar på Jackass :P :D haha.

//Vanessa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback