Min bebis ..

2010-10-27 @ 20:42:29
Idag har jag haft en lång dag med stalltjänst och massa goa människor ^^,
Igår fick jag reda på att min lilla Felix ska bli en projekthäst åt en tjej i 3:an, blev lite butter men hon kommer säkert göra ett bra jobb med honom.  Men idag så skulle Sandra och jag höa alla hästar och när jag kommer in i stallet står Sandra och skrattar .. och jag fattar ju ingenting alls. Så säger Sandra: Vanessa, Felix har blivit klippt .. Så jag kollar ju så klart och allt såg bra ut, förjag trodde att hon menade nacken på honom. Men så säger hon du får gå in och kolla på andra sidan. Så jag går ju självklart in.. Och vad ser jag? Jo någon har klippt av manen på honom och den va ju inte rakt klippt och den var kort.. Jag fick tårar i ögonen och undrade vem fasiken som kunde göra detta mot min lilla bebis. Vet fortfarande inte vem det var, men jag är verkligen arg och ledsen, jag tycker inte att man gör så när det inte är ens häst :/ Så nu ser min lille bebis inte ut som en travare längre han ser ut som alla andra vanliga ridhästar.. :/
//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback