Järvinen.. XD

2010-10-16 @ 20:55:34
Sitter nu med Matilda Järvinen och nördar vid datorerna som vanligt :P
Och de ända jag hör hela tiden är : JAG SKA DÖDA DIG DIN JÄVEL!! TROR DU SERIÖST JAG SKA HOPPA NER DÄR?! TROR DU ATT DU KAN DÖDA MIG DÅ HAR DU FAN FEL!!!
Detta är en Thilda som inte kan vara social mot annat än datorer när man är med henne .. :P Jag tror seriöst att jag kommer och sitta med en gråtandes liten Thilda ikväll för att hon har slått söner hela sin dator och undrar vart alla hennes tangentknappar har tagit vägen.. !!!! :P hahahaha

//Vanessa

Kommentarer

Postat av: mathilda

HAHAHAHHAHA JÄVLA MADDAFAKK ! -.-

Jag är ju inte social eftersom jag är social mot datan , kan inte vara social mot 10 saker samtidigt :O akta så jag inte börjar igen !! :o

2010-10-17 @ 00:24:40
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Postat av: Vanessa

Men hallå jag är här för att umgås !!! DE kallas för att vara social tror jag ?! :P haha

2010-10-17 @ 00:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback