Hem .. ? :p

2010-10-20 @ 11:11:18
Nu sitter jag hemma hos Thilda <3 Igår så var vi påväg hem och då stannade vi på tobaksaffären i kungälv så jag kunde få köpa mig en fin liten limpa :P, sen när vi åkte därifrån så stannad plötsligt Jarmo och sa att han skulle hämta sin bil som hade gått isönder på morgonen och att Marcus (Thildas bror) skulle köra, men han ville in och kolla på bilar innan vi åkte hem. Men det gick inte vägen för varken mig eller Thilda :P Så då kom Jarmo på den idén att jag skulle köra hem.. ? :P haha
Första gången i en automatbil och man nådde knappt till pedalerna :P haha, men det gick bra och både Thilda och jag kom hem levandes :P haha

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback