Halsduk !

2010-10-15 @ 11:41:13
Nu har jag suttit hemma i flera dagar och börjat sticka en egen halsduk !, vem har blivit en gammal tant egentligen?
Men nu är det bara ett nystan kvar och sedan är det bara små saker kvar att göra :)
Halsduken är gräddvit ca 1,5-2m lång, när jag är klar med stickandet så ska jag virka kanterna på den och kanske lägga i ett siden band i den, men vi får se hur den ser ut efter att stickandet är klart :) haha
Men men nu ska jag gå och äta frukost, sedan ska jag plugga lite och efter det ska jag förmodligen träffa Munken :D
CIAO !!

//Vanessa

Kommentarer

Postat av: Mikkelellinor

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-10-25 @ 13:21:04
URL: http://mikkelellinor.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback