DB!! ;D

2010-10-28 @ 20:35:41
Idag efter skolan åkte jag med DB hem :)
När vi hade kommit hem till henne så satt vi och tittade på tv, och helt plötsligt så hade jag somnat :P, ca 30 min senare så kommer DB och putter på mig för att jag ska vakna. När jag sätter mig upp så har hon gjort fruktsallad !! :D och den va riktigt god kan jag lova ! En stund senare så blev vi hungrig så vi gjorde, kotlett med ris och curry sås :D as gott kan jag lova.
Vi får ta en till sådan trevlig dag någon gång ^^, haha

//Vanessa

Kommentarer

Postat av: DB :D

oooh jaa, fler gånger får de bli :)

de va riktigt mysigt :D fast du tog nästan hela soffan när du sov ;(<3<3

2010-11-07 @ 22:16:18
URL: http://ddemsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback