Trött som bara den..

2010-11-13 @ 00:00:35
Nu sitter jag hemma efter en lång veckas praktik. Det var absolut värt det för jag hade det jätte mysigt, men jag känner verkligen att kroppen inte hänger med riktigt som jag vill att den ska göra :P Ikväll har jag suttit med min morbrors familj och kollat på idol(dom är hemma hos mig). Det har varit super trevligt, med massa chips, ostbågar och COLA!! :D
Imorgon ska Angelica och jag åka till affären vid mig och sätta upp lappar på Snuttan och se ifall någon kanske har henne hemma eller någon som kanske har sett henne. Sedan ska vi åka och köpa present till mormor som fyller år :), morfar skänkte lite pengar till mig så jag ska köpa en present till mormor från honom, eftersom han ska vara borta hela dagen imorgon.
Kommer säkert komma en ny uppdatering imorgon om mormors fördelsedag ^^,

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback