Snuttan.. :'(

2010-11-07 @ 00:18:46
m hem igår kväll från praktiken och hoppades på att få se min lilla älskling.
Jag ropade och ropade, men hon kom inte. så jag tänkte att hon skulle få vara ute och komma in på morgonen ist för jag vet att hon ibland gillar att vara ute på nätterna.
Men på morgonen kom hon inte heller så jag började bli orolig.. Men eftersom jag skulle jobba så tänkte jag inte mycket mer på det.
När jag senare kom hem från jobbet så hade hon inte heller varit inne.. och då började jag gråta, för då kände jag på mig att något var fel. Jag gick ut säkert 3-4 gånger och letade efter henne med hunden, men hon kom inte..
Så jag har i princip suttit hela dagen vid fönstret och hoppats på att hon ska komma hem, men ingenting. Så imorgon ska mormor och jag gå och leta i skogen och köra ut med bilen för att se om vi kan hitta min lilla älskling :'(<3
Jag kan inte bli kvitt den känslan av att något inte stämmer, att det kan ha hänt henne något.
Jag älskar min lilla katt över allt annat, hon är min lilla bebis och inget i världen skulle göra mig lyckligare än att hitta henne i livet..

Älskar dig min lilla Snuttan <3

//Vanessa




Kommentarer

Postat av: DB :D

hon finns alltid i tankarna iaf, vi får hoppas att hon iaf ha de bra och att vi aldrig glömmer söta gulliga snuttan bebisen ! <3

2010-11-11 @ 16:28:28
URL: http://ddemsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback