Julius ^.^

2010-11-12 @ 00:01:12
Idag har jag fått ha "lektion" för att Camilla hade så mycket att göra så jag fick hjälpa till :)
Jag red ut med Sofia, hon hade Quinsy och jag hade Julius, en söt liten fjording ^^,
När vi hade kommit ut på vägen så tog jag tyglarna för att förbereda trav, då gick Julius ner på tygel, jätte fint !, och Sofia sa till mig hur fick du han att göra så? Då svara jag, jag har ingen jävla aning !! :P haha
Så hela den långa ridturen så pratade vi om våra liv och vad vi ville göra i framtiden.
Som sagt så gick Julius ner på tygel direkt och satte under sig jätte bra, man kände verkligen att ryggen lyftes upp :P haha, så nu har jag hittat en häst som jag utan problem skulle kunna tänka mig att rida fler gånger, och som också skulle kunna få mig att bli mer engagerad i dressyr ^.^

//Vanessa

Kommentarer

Postat av: Jakubsimone

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 15:55:45
URL: http://jakubsimone.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback