Jag kan, jag vill, jag vågar !

2010-11-11 @ 00:56:32
Jag tycker de är så lame när man inte kan ta saker med personer irl !!
Du hade chansen att säga något när vi satt i bilen men du tog den inte, så kom inte och säg att jag inte kan ta något irl om du fan inte själv kan göra det. Man ska inte döma människor om man inte kan bättre själv. Och du säger att du trodde bättre om mig? Seriöst du får det att framstå som om man har gjort världens fel för att man blir irriterad för att man blivit lämnad ensam utan förvarning. Men a som sagt jag orkar inte bry mig för du har blivit en av dom som skyller allt på alla andra för att de ska kännas bättre. Jag har aldrig önskat dig något ont och det kommer jag aldrig göra heller, men att du tycker som du gör?.. Det finns inte i min värld.
Och du ska då fan inte komma och säga att jag inte lyssnar !! Jag har varit där hela tiden!! Vem fan va det som kom hem till dig sent på kvällen för att du mådde skit? Vem körde dig till affären för att köpa något gott så du skulle komma på andra tankar? Vem va de? Jo de va jag! Får man någon uppskattning? Nej!
Och säg inte att jag inte fattar hur det känns när ens vänner försvinner ! Jag om någon vet hur det känns.
Det är alltid jobbigt ! Det har ingen sagt annat om, det går inte att glömma men det går att göra till något bra ! Men det vägrar du att göra, så fort det blir jobbigt så ger du upp. Då är man inte villig att kämpa för att må bra.
"Adios"

Klarar mig, det gör jag alltid.
Jag kan, jag vill, jag vågar !

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback