Ingen dator..

2010-11-18 @ 22:57:30
Sitter nu hemma hos DB ! <3
Imorgon ska vi åka och hämta min nya kattunge ^^, Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera pga otur med datorer hemma(alla har gått sönder). Men nu tack och lov fick jag låna DB:s dator så jag iaf kunde berätta vrf jag ej har uppdaterat :P Haha
Idag fick jag låna min mammas kunds bil, så jag kunde ha något att ta mig fram och tillbaka med, TACK OCH LOV :D
Och den är så söt, har redan fattat hur man kör den, det gick ganska fort.
Jag har idag också varit på mammas salong poch klippt mig, håret var riktigt slitet så jag bestämde mig för att ta bort längden och klippa de till axlarna så de skulle växa ut och bli bra, det blev en söt liten lugg på köpet också :)
Sedan efter mamma hade klippt mig så följde jag med henne hem, hon bjöd på mat och kaffe och bullar. Jag fick också träffa min lillasyster Malva, det var jätte roligt, jag har ju inte träfat henne på ett tag nu så jag blev helt bubblig på insidan. Först så kände hon inte igen mig, men sen när jag sa till henne, hälsar man inte på sin storasyster? då flög hon på mig och kramade mig och pussade på mig som om det var tusen år sedan vi träffades.
Men men en riktigt härlig dag har det varit, och imorgon ska som sagt Jessica= DB och jag åka och hämta min katt sen får vi se vad som händer ^^,
Love U DB <3

//Vanessa


Kommentarer

Postat av: DB :D

Rolig o spännande helg har man haft :) hoppas de blir lite oftare :)

och nessa man ser knappt inte ens va man skriver här ju :p så skriver ja totalt fail så äre ditt fel ;) haha

love u to honey ! <3

2010-11-22 @ 13:26:10
URL: http://ddemsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback