En paus

2010-11-09 @ 23:29:03
När en vän mår dåligt så finns man där, inte sant?
Man finns där så mycket så man blir indragen i allt själv, man börjar själv må skit.
Sedan så skiter den vännen i en för att det inte duger för henne, när man försöker hjälpa till och få henne att komma på andra tankar, för att hon inte ska må skit? uppskattas det? Nej!
Isället är det man själv som har gjort fel för att man försökt hjälpa till, man får all skit för att det blivit värre. Det är inte rätt någonstans.
Så nu har jag bestämt mig för att bli en ensamvarg, jag tänker skita i allt och alla, för det är så folk gör mot mig.
Jag kan säga såhär till en utpekad vän: man behandlar folk som man själv vill bli behandlad. Lär dig en läxa av det jag säger och försök förstå att allt kan inte bli bra på 1 minut det har ingen sagt, men att gå och tro att hela världen ska gå under för att en människa försvinner det funkar inte heller, man måste fortsätta leva man kan inte gå och dö inombords, man kan inte skita i allt runt omkring för då faller det också samman. Jag kommer ta en paus för jag orkar inte med det mer, jag behöver en paus från all denna skiten. Jag försökte ge dig den chansen i 2 veckor nu med mig men du kunde inte ens klara det, och du kunde inte vara ärlig.. Så nu säger jag tack för mig jag vill inte ha med någon att göra på ett antal veckor nu! Bye Bye
Ps. Om någon har något att säga, kom till mig gå inte till andra för då blir det bara värre, som t.ex nu. Ds

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback