Sängen <3

2010-12-09 @ 20:39:39
Jag har nu varit sängliggandes i ca 4 dagar och det känns som om jag har hittat en ny älskling.. Min säng ! Man kan ju säga att den är räddaren i nöden och stillar alla mina behov :P haha
Igår var jag tvungen att åka iväg och köpa mat till hunden och katten och det tog ju inte direkt lite på en.. :/ Men man måste ju se till att djuren har mat. Jag köpte också lite övriga saker till dom medans jag ändå var där, Hjördis fick 2 nya möss med bjällror på och ett 8-pack med Gourmet :) Hilma fick en 20 kilos påse med torr foder och ett grisöra som var gigantiskt ! :P haha
Men jag hade det roligt under min lilla shopping tur, men jag ska inte åka iväg någonstans igen försedan jag är frisk igen :P haha

//Vanessa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback