Papper papper papper !

2010-12-12 @ 15:32:10
Nu tror jag att min förkylning håller på att försvinna. Det enda jag har använt i 2 dagar nu mer än min mobil är PAPPER ! :P haha
Men ja nu är det förhoppningsvis slut iaf och jag kan gå tillbaka till skolan så jag blir klar med alla mina arbeten som ska göras. Imorgon på ridningen i skolan besämde vi att vi skulle ha hoppning så nu hoppas jag att de blir det också så det inte bara blir dressyr igen som vi typ alltid har :P haha
Men men vi får väl se. Jag har nu iaf fått tillbaka min mobil ! FINALLY !! Men när jag hämtade den så hade dom idioterna från Media Markt lagt på ett plastskydd över det jag redan hde på skärmen, så när jag skulle ta av det som dom hade satt på så åkte mitt med ! Blir så J*VLA förbannad. Och jag har en stor fobi för att få smuts på skärmen. Så nu måste jag gå och köpa ett nytt och det lär ju kosta en del.. :/

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback