Lite snett är inte lätt

2010-12-28 @ 20:35:34
Sitter här med Matilda Järvinen.
Igen !
Eller ja jag har aldrig åkt hem så det är väl självklart att man sitter kvar.. HAHA
Nyss var vi ute och nattade hästarna och bara synen av min lille Tummetott gör hela hjärtat varmt
jag vill verkligen att han ska få ett bra hem och att inte någon ska ta honom ifrån mig.
Men han måste ju säljas och jag är någ ganska smart om jag lyssnar på tildas mamma som säger att man
inte ska samla på hästar..
Men ja vad ska man göra.
Livet är då inte lätt iaf!

Men ja till de roliga !
Först bajsade en av Tildas kattungar på golvet och ja vem spyr inte av att se sånt.. haha
Sen ca 10 min efter kommer hennes systers katt in och spyr !!
Jag trodde jag skulle dö.. HAHAHA
Och efter de kommer en av hennes hundar och slickar upp både bajset och spyan..
Jag tror seriöst att jag aldrig har varit mer äcklad i hela mitt liv.
Så ja tack alla Tildas djur för en "underbar" kväll, som jag aldrig kommer att glömma.


//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback