Hos tilda

2010-12-28 @ 16:16:12
Sitter nu hemma hos Tilda.
Nu har man precis förlorat en vän, men det är så livet är ibland.
Jag kan förstå att du kanske inte tycker det är okej att vi har blivit vänner igen men vrf ska man bråka när man lika väl kan vara vänner?
Jag har aldrig valt bort dig medvetet, och att du inte har sagt något om detta innan förstår jag inte.
men ja nu har allt gått som de har, och jag kan inte ändra det, men som sagt jag vill inte förlora dig som en vän, men misstaget är väl redan gjort och jag kan inget mer göra.
Jag önskar bara att de kanske hade kunnat sluta lite trevligare än vad det gjorde. Jag tänker inte tappa hoppet om att man kan bli vänner igen men jag känner just nu att det kanske är det som är bäst?.. Jag vet inte men vi får väl se vart allt leder och hur det slutar. Men jag kommer iaf sakna dig för vi har jävligt roligt tsm.

förvänta dig det värsta, hoppas på de bästa !

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback