Gördis ! XD

2010-12-01 @ 23:40:08
Nu har vi bestämt ett namn på den nya katten, hon ska heta Gördis :P haha
Det är inte direkt det finaste namnet man kunde hitta men mormor och morfar fick bestämma denna gången eftersom jag fick bestämma namn på Snuttan ^^, Så nu sitter jag här med min lilla Gördis i knät och ska gå och lägga mig. Det har varit en rolig dag, jag har varit med Jossan i hennes stall och jag fick skritta lite barbacka på Gråsparv, det va jätte mysigt för hon va så fluffig :P, haha
Efter vi hade varit i stallet så åkte vi och köpte pizza, och sedan bar det iväg hem till Jossan för att ta de lugnt och käka gott :)
Så dagen har varit riktigt mysig, men som sagt nu är det tid att lägga sig och sova ^^,

//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback